You make me feel...

 

19 January 2012







Coat-DOROTHY PERKINS/ Pants-NEW YORKER/ Wedges-H&M




Yesterday we had a blast.Spend the day spoiling ourselves,I even got myself some gifts from Zara for hubby's birthday.Yes,a gift for me for his birthday:)
Too bad I will remember this day by the one sad thing,too.I lost my leather glove.Now,it's not a just some glove,it's a leather elbow long glove that I had spend years to find.I could cry now:( Gonna go today to some places I've been yesterday and try to find it.Hope dies last.
I realized I'm never showing you my coats,so here is one of them.It's a model I got last year and I still love it with same passion.It's so pretty,right?
Wish me luck with my "glove search"!




Juce smo se savrseno proveli!Razmazili smo se stvarima koje obozavamo,cak sam sebi kupila poklone u Zari za D.rodjendan.Da,ja sam kupila sebi poklon za njegov rodjendan:)
Steta sto cu se dana sjecati i po jednoj tuznoj stvari-izgubila sam rukavicu.Nije to tek obicna rukavica,to je kozna do lakta duga rukavica koju sam kupila nakon dugogodisnje potrage.Sad bih plakala:( Danas cu obici sva mjesta na kojima sam bila juce da vidim je li je neko nasao.Nada zadnja umire.
Shvatila sam da vam nikad ne pokazujem stvari koje imam preko tih silnih outfita-kapute.Ovo je model koji sam kupila prosle godine i jos ga volim istim zarom.Bas je lijep,zar ne?
Pozelite mi srecu u potrazi za rukavicom!



BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK   TWITTER


39 comments:

  1. odlican je kaputic, prava boja da razbije ovu zimu :) srecno u potrazi za rukavicom, vidi da je neko nije negde okacio, ljudi tako obicno kace nadjene stvari po drvecu, ogradama i sl...

    ReplyDelete
  2. Kaput je prelep! Odusevljena sam bojom :)

    ReplyDelete
  3. Jooooj, pa kaput mi je genijalan! :)
    Ma sigurna sam da te negde ceka tvoja rukavica...

    ReplyDelete
  4. Oh, such a pretty coat!Pink looks great on you!

    ReplyDelete
  5. Prelep je kaput:)
    Ma sigurno ćeš naći u nekoj prodavnici,možda si gledala stvari pa je mahinalno spustila..srećno:)

    ReplyDelete
  6. baš je nobičan, i romantičan nekako :)
    bedak, srećno u potrazi!

    ReplyDelete
  7. Prelep kaput, divno ti stoji! Volim ovaj miks neznog sa crnom kozom!
    Srecno sa rukavicom! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. bas je sladak kaput! odlicno ti stoji boja!
    good luck za rukavice!

    ReplyDelete
  9. wow taj kaputic je presladak i ti si sva preslatka,bas mi se sviđa <3

    ReplyDelete
  10. kaput je predivan! :)
    nadam se da ces pronaci narukvicu.

    ReplyDelete
  11. ovo ti je uvjerljivo jedna od najboljih kombinacija u zadanje vrijeme :cerek:
    kaput je SAVRSEN. Boja i kroj za zaljubit se! I onda ostalo minimalisticki, a te hlace se divno spajaju sa cizmicama - ma stvarno sve odlicno!

    ReplyDelete
  12. Woah that pink coat is so cute!

    ReplyDelete
  13. Thats a lovely coat!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I ja sam izgubila rukavicu i potpuno shvatam tvoju bol! Mene svi čudno gledaju, tipa "dude, it's just a glove!" ali znam kako se osjećaš!!!

    Te gležnjače su mrak, ima li ih još u ponudi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasla sam rukavicu,mojoj sreci nema kraja;) Nazalost nema ih u ponudi:-(
      xx
      B.

      Delete
    2. Blago tebi!!! Ko zna gdje je moja, jadna plače :(

      Delete
  15. Your coat is so pretty ♥ ♥ ♥ It looks amazing on you !

    ReplyDelete
  16. nije li kaputi malo prevelik. ja bi ga suzila jer je fantastičan i mislim da bi ti 100 puta bolje stajao! iiiii... nekako mi torba ne ide s kombinacijom. hlače divne!

    ReplyDelete
  17. neki će misliti da je to smiješno ali i meni se desila potpuno ista stvar, da sam bar obje izgubila bilo bi m lakše nego samo jednu! a tek ih bila kupila..dođe mi da plačem kad god vidim onu jednu što još uvijekimam! kaputić je pesladak ,baš mi se sviđa model i jedva čekam da vidim šta si sebi kupila za mužev rođendan :D

    ReplyDelete
  18. In love with your coat!!! Is such a gorgeous shape and colour!! Plus i think you know i am crazy about that bag!! :D Sorry to hear you have lost your glove,i hope you can find it :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  19. Kaputić jee predivannnn!
    Želim ti sreću u potrazi :)

    ReplyDelete
  20. pink + ruffles = LOVE! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  21. DP kaputić mi je predivan!!! Ja sam baš gledala neke žute i narandžaste na njihovom site-u. Stvarno su zanimljivi krojevi i boje!!!

    ReplyDelete
  22. Mnogo mi se svidja taj rozle kaputic :)

    ReplyDelete
  23. jaoj ja sam igubila isto tako jednom dragu rukav...znam osecaj:(
    odlicno ti stoji pink kaputic..sa sve koznjacima:)

    ReplyDelete
  24. This coat is amazing. What brand is it? :)

    ReplyDelete
  25. Wow Kaputic je med!U Italiji nema Dorothy Perkins niti Miss Selfridge na moju veliku zalost! Super su ti postovi i blog isto! Ako mozes i ti da pogledas moj ,nedavno sam ga pokrenula, http://eniland.blogspot.com/ moje rukotvorine su u pitanju :) Veliki pozdrav byeee

    ReplyDelete
  26. Ooooo! Love the pink and black with a pop of animal print!

    xo,Cortnie
    http://stylelustpages.com

    ReplyDelete
  27. a touch of color it is always refreshing !

    ReplyDelete
  28. kaputić <3

    http://myfashionnook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Smesno devojko...Poradi na stajlingu...

    ReplyDelete
  30. Love your pink jacket..where did you buy it?
    Very beatiful outfit...if you want you can see my blog :
    Lanotastontastyle.blogpost.it ( i'm Italian)..
    Bye
    i foow you!!

    ReplyDelete