Update

 

20 April 2012




First of all-I'm not kidnapped!I'm in Montenegro for a 3 day wedding ceremony with the whoooole family,so I don't have time for internet at all! 
Second of all-this is how I look now!I hope you like it as much as I do!I didn't regret it,except for not cutting it years ago.Better late than ever,right?
Gotta go now,I hope I'll find some time for outfit post tomorrow.
Can't wait to hear what you guys think!
Have a great weekend!
P.S.One more day until the end of giveaway,hurry!


Prvo-nisam kidnapovana!U Crnoj Gori sam zbog trodnevnog vjencanja sa cijeeeeelom familijom,pa mi je zao provesti i sekundu na internetu.
Drugo-ovako sad izgledam!Nadam se da ce vam svidjeti priblizno kao meni!Nisam pozalila,osim sto mi je zao sto je nisam osisala i ranije.Bolje ikad nego nikad;)
Idem sada,nadam se da cu naci vremena i za outfit post sutra.
Jedva cekam da cujem sta mislite!
Provedite mi uzbudljiv vikend!
P.S.Jos jedan dan do kraja giveaway,pozuriteee!











33 comments:

  1. Izgledas mocno..obozavam kracusnu kosu!!!

    ReplyDelete
  2. Divna ti je frizurica!!!
    Jedva čekam da vidim još fotkica ;)
    Uživaj!

    ReplyDelete
  3. Borjanaaaaaaaaaa! Savršenoooo!!! Oduševljena sam!
    (priznajem, bila sam mrvu skeptična :)

    ReplyDelete
  4. Savrseno! Zelim jos fotki! :D

    ReplyDelete
  5. ja se nikad nebi usudila na takav korak ali stvarno ti moram priznati da izgledas toliko sofisticirano i kul!!predobrooo

    ReplyDelete
  6. Very cute haircut!:)))

    xoxo,
    Sherleyzz

    ReplyDelete
  7. ODLICNO ti stoji kratka kosa :) jedva cekam jos slika :) uzivaj na Vjencanju xoxo Mia.B

    ReplyDelete
  8. Divno izgledaš,puno bolje ti stoji ovakva frizura.

    ReplyDelete
  9. Dopada mi se! Jako originalno i smelo :)

    ReplyDelete
  10. Love love love the new hair cut!!!!Hope you'r having a good time with your family!!!

    ReplyDelete
  11. Omg i am in loveeeee with your hair! You look amazing!!!!! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  12. guapa!
    me encanta todo!
    un abrazo desde...



    http://enzolovers.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. nadam se da te sluzi lepo vreme :)
    super je friz :)

    pozz

    ReplyDelete
  14. ej predobro je, oduševljena, jedva čekam da vidim frizuru sa svih strana!

    ReplyDelete
  15. divnoooooooooo, aaaaaaaaaaa :D

    ReplyDelete
  16. You look so cool. The hair cut goes well with your face features, lucky you. Have fun at your family event. Weddings are awesome.

    ReplyDelete
  17. Frizura ti je super i odlicno ti stoji. Samo nisam mislila da ce doci do ovlike promjene. Ali neka malo :D

    ReplyDelete
  18. Nice hair cut.. It suits your face.. Hope u're enjoying a family event..

    ReplyDelete
  19. fenomenalno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ja sam oduševljena :)
    dobrodošla u društvo kratkokosih žena ...
    vidjet ćeš kako je lako i kako uvijek imaš frizuru :)

    :)

    ReplyDelete
  20. Nova frizura je odlicna! Uzivaj :)

    ReplyDelete
  21. Congratulations new haircut! You look great! Good decision!
    xoxo

    ReplyDelete
  22. Nova frizura je super :D Divno ti stoji :D

    ReplyDelete
  23. Ovo je frizura!Plafon!Mnogo mnogo bolje nego je bilo.Pristaje ti savršeno.

    ReplyDelete
  24. Covece, prvo ti odes na par nedelja, pa ja na nedelju...a kad se vratim - docekas me ovako!

    Sjaaaaajno ti stoji frizurica, kapiram da cedivno ici uz tvoje edgy+ladylike kombinacije :)

    ReplyDelete
  25. Aaaa...pa izgledas mi skroooz drugacije! :D super! uzivaj! :*

    ReplyDelete
  26. ijuuuu pa ode kosaaa... ja bih umrla iskrenoooo, nisam toliko hravra. Ali volim promene, sto da ne! :*

    ReplyDelete